1 oktober 2018

Wind Administraties start in nieuw kantoor aan huis

Vanaf heden begint Ronald Wind als volledig zelfstandig ondernemer. ‘Na leuke en leerzame jaren bij diverse organisaties in verschillende branches is het tijd voor een nieuw avontuur.’

 

Sinds 2015 is Ronald Wind eigenaar van Wind Administraties in Hardenberg. Een kleinschalig boekhoudkantoor aan huis voor het beheren van volledige bedrijfsadministraties en aangeven van particuliere belastingaangiftes. ‘Met de nadruk op kleinschalig, want ik deed dit naast mijn fulltime baan als Administrateur. Maar het gaf mij steeds meer voldoening om in mijn vrije tijd mensen te kunnen helpen. De keuze om volledig voor mezelf te beginnen als boekhouder werd daardoor steeds aannemelijker.’ Helemaal nu Ronald in zijn huidige woning aan de Meeuwenstraat kantoorruimte heeft gerealiseerd. ‘Wonen en werken vlak aan de Vecht, dat is toch heerlijk?’ zegt een enthousiaste Ronald.

 

Tijdens zijn werkervaring als Administrateur heeft Ronald ondervonden hoe belangrijk het is om goede inzichten te verkrijgen in cijfers. ‘Advies speelt daarin een belangrijke rol, ook bij Wind Administraties. Advies mag daarom niet veel kosten en zit bij ons dan ook altijd bij het boekhoudabonnement in,’ stelt Ronald. En daarmee probeert hij zich in de komende tijd te onderscheiden van anderen. ‘Heldere en voordelige maandtarieven en geen onverwachts hoge facturen na elk telefoongesprek. Ik probeer mee te denken met de klant, niet alleen in prijs maar ook in contact. Ik snap dat er overdag gewerkt moet worden, daarom ben ik ook gewoon na 17.00 uur bereikbaar voor vragen.’ Korte lijntjes en persoonlijk contact staan bij Wind Administraties dus hoog in het vaandel.